Obchodní podmínky

 

Kdy a jak vzniká smluvní vztah mezi paraškolou Impact a zákazníkem:

Všeobecné obchodní podmínky

1.Všeobecná ustanovení

1.1. Poskytovatelem služeb (fakturační adresa) je společnost FreeFall s.r.o., IČ: 28417950, se sídlem Dolní 12, Praha 4, PSČ 140 00.

1.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy a vymezují práva a povinnosti mezi poskytovatelem a objednatelem, popř. zákazníkem, tj. třetí osobou, v jejíž prospěch je služba objednána, nebo která službu využije. Veškeré smluvní vztahy se řídí platnými právními předpisy České republiky a těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.

1.3. Odesláním objednávky (tj. návrhu smlouvy) objednatel stvrzuje, že se seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi bezvýhradně souhlasí. Tyto Všeobecné obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou zveřejněny na internetových stránkách poskytovatele: www.paratandem.cz.

2.Předmět smlouvy

2.1. Předmětem smlouvy je závazek poskytovatele zajistit dodání služeb uvedených v objednávce a závazek objednatele zaplatit za poskytnutí těchto služeb sjednanou cenu a službu využít.

2.2. Objednatel si může objednat službu, poukázky na služby či zboží z aktuální nabídky poskytovatele služeb uvedené na internetových stránkách poskytovatele – například tandemový seskok z výšky 3000–4000 m nebo jiné služby specifikované na webu www.paratandem.cz.

2.3. Objednatel může objednat konkrétní službu, kterou příjemce služby využije za cenu platnou v době rezervace.

3.Cena a platební podmínky

3.1. Cena služeb je vždy uvedena na internetových stránkách poskytovatele www.paratandem.cz a zahrnuje příslušnou sazbu DPH.

3.2. Cena může být uhrazena převodem z účtu, poštovní poukázkou, v hotovosti, fakturou nebo bankovním převodem.

3.3. Při platbě převodem z účtu nebo poštovní poukázkou je nutné, aby platba byla provedena se správným variabilním symbolem, a to tak, aby ke dni realizace služby byla částka připsána na účet poskytovatele. V opačném případě může poskytovatel požadovat úhradu služby na místě.

3.4. Při platbě v hotovosti může být platba provedena v českých korunách nebo v eurech (přepočet podle aktuálního kurzu).

3.5. Při platbě na fakturu je nutné v objednávce uvést fakturační údaje.

3.6. Akční slevy na služby nelze kombinovat ani sčítat s jinými slevami poskytovanými poskytovatelem.

4.Objednávka

4.1. Objednávku služeb či poukazů lze učinit prostřednictvím internetových stránek poskytovatele www.paratandem.cz, e-mailem nebo telefonicky.

4.2. Objednávka je návrhem objednatele na uzavření smlouvy o poskytnutí služeb za podmínek uvedených v objednávce a těchto Všeobecných obchodních podmínkách.

4.3. Fakturační adresou se rozumí adresa objednatele, tj. osoby, která bude hradit objednanou službu nebo poukaz.

4.4. Doručovací adresou se rozumí zpravidla adresa objednatele. Pokud má být zásilka odeslána na jinou adresu, je nutné to v objednávce výslovně uvést.

5.Poukazy

5.1. Poskytovatel doručí objednaný poukaz na doručovací adresu uvedenou v objednávce.

5.2. Ceny služeb a poukazů uvedených v ceníku na internetových stránkách poskytovatele jsou bez nákladů na doručení. Doručovací náklady jsou účtovány dle ceníku.

5.3. Platnost poukazu zakoupeného v sezóně (duben až říjen) je 12 měsíců, zatímco poukaz zakoupený mimo sezónu (listopad až březen) je platný do 31. 10. následujícího roku.

5.4. Platnost poukazu může být prodloužena o 6 měsíců za poplatek 1000 Kč, pokud byla služba z důvodů na straně poskytovatele neuskutečněna.

6.Rezervace

6.1. Rezervaci termínu lze provést prostřednictvím internetových stránek www.paratandem.cz/terminy/, e-mailem nebo telefonicky. Rezervace je považována za potvrzenou po obdržení potvrzovacího e-mailu.

6.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout rezervaci v případě, že je požadovaný termín plně obsazen.

6.3. Změna termínu poskytovatelem nevytváří nárok na finanční kompenzaci.

6.4. Příjemce služby může zrušit rezervaci bez storno poplatků nejpozději 48 hodin před termínem.

7.Odstoupení od smlouvy a storno

7.1. Poskytovatel má právo odstoupit od smlouvy v případě zrušení poskytované služby z důvodů na straně poskytovatele. Příjemce služby má nárok na vrácení zaplacené ceny.

7.2. Objednatel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od objednání služby bez uvedení důvodu.

7.3. Po rezervaci služby může objednatel odstoupit od smlouvy za storno poplatek 1000 Kč.

8.Práva a povinnosti smluvních stran

8.1. Příjemce služby je povinen posoudit svou zdravotní způsobilost k bezpečnému absolvování vybrané služby.

8.2. Minimální věk pro tandemový seskok je 8 let, maximální váha 110 kg.

8.3. Příjemce služby je povinen předložit platný poukaz při poskytnutí služby.

9.Reklamace

9.1. Poskytovatel je povinen poskytnout službu v souladu s uzavřenou smlouvou. Reklamace musí být podána do 14 dnů od poskytnutí služby.

9.2. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od jejího řádného podání.

10.Ostatní

10.1. Ceny zahrnují veškeré poplatky, včetně palivových příplatků, pokud jsou uvedeny.

10.2. Videozáznam bude zaslán do 3 dnů od seskoku.

11.Závěrečná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. 1. 2023.